Ice Castle…

Idag har folk försökt ringa mig, men varit i en helt annan värld att har inte ens hört mobilen :S Då snackar vi om att mår inte bra.. alltså kroppen. Distriktssköterskan kom hit i morse och tittade till mig och kollade på benet. Och pratade lite om annat med samtidigt, för ville att hon skulle hälsa från mig till läkaren om vissa saker.

Fin läkare, det är läkaren som ringde mig från jourcentralen 🙂 Hon ville att någon skulle komma och titta till mig en sväng. Ni behöver inte bli rädda, inget allvarligt 🙂

Idag har det varit likadant som igår och fattar inte, om jag mår såhär ännu på fredag så får jag ringa vårdcentralen och prata lite med dom. Sen får jag hjälp av en underbar person som betyder jätte mycket för mig 🙂

Idag har jag tittat på film som heter Ice castle och den var riktigt bra, mysig och snyftig. Men rekommenderar filmen helt klart och skulle kunna se den flera gånger 😉

En sak som jag tycker att är så tråkigt att imorgon skulle gumman ta mig till rally, där mästarmöte 15 snabbaste i 4 olika klasser. Men typiskt så mår jag såhär.. *suck* hoppas det blir flera möjligheter. Ok inte kanske detta, men något annat i alla fall. Bättre att jag vilar och kryar på mig än åka och vara svimfärdig och inte kunna njuta och bli värre.

Dags att jag lyssnar på kroppen. Har som sagt fina människor runt omkring mig, som tar väldigt bra hand om mig.

Skulle helt klart inte klara mig utan dom. Tack att ni finns!! 🙂 Ni betyder mycket för mig och det vet ni om och skönt att veta att har er vänner bredvid mig oavsett vad. Skönt att tjejerna som jobbar hos mig har blivit kompisar/vänner även om dom jobbar eller inte.

Nu ska jag fortsätta med att krya på mig. Natti

~ av micorazoon på 18 augusti 2010.

Kommentera

 
