Lite bättre…

Har sovit riktigt bra förra natten, somnade i älsklingens armar, trygga armar 🙂 Mysigt det var 😉 Ringde till reumatologen idag på morgonen och uppdatera lite. Vaknade och mådde bättre än igår, lite frukost i sig och sen ta en skön dusch.

Fast är ju inte helt ok, för efter duschen var det som att jag nästan svimma till och blev totalt matt i kroppen. Men som sagt, det har varit mycket bättre dag idag än igår bl.a. skönt det i alla fall att det går åt rätt håll. Bara det håller sig så.

Haft tvättstuga idag och blev flera maskiner och typiskt så var torkskåpet sönder, får ringa och felanmäla det imorgon direkt att dom kommer och fixar det. Sen har det varit strykande och massa annat som skulle göras idag.

Jag har tagit det ändå lugnt alltid där emellan och återfå krafterna. Sen ringde jag till Pappa och sjöng, för han har födelsedag idag 🙂 Pratade med min underbara pappa, bättre pappa kan man inte ha.

Sen så gick vageln sönder, har hållit på och rengöra och trycka ut all skit. Sen kokade vi vatten och lite salt i att jag kunde rengöra hela ögat sen, att det inte blir något. Skönt att den är borta nu.. eller tömd i alla fall. Ska fortsätta med antibiotika dropparna några dagar till, för att vara på den säkra sidan.

Nu ska jag ta och få i mig något gott och lite kamomill te 😛

~ av micorazoon på 19 augusti 2010.

Kommentera

 
