Bjudna till sthlm :)

Dagen har varit lite små seg. Abdu steg upp på morgonen för att söka jobb härifrån, hoppas han får jobb snart *hålla tummarna*. Segt var det och så ont jag hade! Hade klockan på ringning som varje morgon kl.08 för att ta medicinerna.

Vaknade ca 9.30 av smärta och hoppade upp och ropade faaan, har inte mobilen ringt. Säger älsklingen att du sa till mig att kan du stänga av den, men hade sagt det i sömnen. Sa att ok, men om det händer igen så ska han väcka mig tills jag stiger upp och tar dom.

Hade ju så ont att visste inte riktigt hur jag skulle ligga, så älsklingen fick smeka ryggen och håret för att hjälpa slappna av. Han sa att jag går inte ut genom dörren och låter inte vara dig ensam när du mår såhär. Han är ju så söt!! Hur fin som helst!

Men sen till slut kunde han gå och assistenterna kom. Mår bra, men är bara trött. Sen har jag hjälpt honom att skriva en ordentlig CV, imorgon får vi ta personliga brevet.

Brorsan och frugan ringde från Stockholm och vi blev bjudna till dom på middag, K fyller år på lördag. Det ska bli kul att åka dit och träffa allihop och träffa barnen och dom får träffa älsklingen 🙂 Ska bli kul 🙂

Så ska må bra tills på lördag!! Har varit på apoteket och köpt D-vitamin nu, ska nog  ta två tabletter per dag, Sen har jag börjat ta multivitaminer med 🙂 Det har varit riktigt varmt idag, det var ca +36 på altanen idag.. i solen då. Hoppas att det fortsätter 🙂 Men nu ösregnar det.. inge kul däremot, ok om det regnar över natten och solen skiner imorgon då gör det inget.

~ av micorazoon på 23 augusti 2010.

2 svar to “Bjudna till sthlm :)”

  1. Titta in hos oss om ni hinner 🙂

Kommentera

 
