Fortfarande inte fixad..

Sovit som en stock heeela natten, himla skönt! 🙂 Men ändå så har jag varit trött, men det blir bättre i alla fall. Har ringt ex antal telefon samtal, men det gick bra. Sen har vi haft tvättstuga hela kvällen.

Men blir tokig!!! Ena maskinen centrifugerar inte och allt är totalt genomblött och tork skåpet är fortfarande inte lagad, så den fungerar inte alls! Får ringa om det igen imorgon och hoppas dom fixar det fort som fan!

Känns ibland eller flera gånger att är vi dom enda som använder tvättstugan?? Men ändå är den bokad av andra med och det hörs när folk springer och tvättar, när dom har tvättstugan. Vad gör dom då egentligen?? För om det är endast jag som ringer och felanmäler saker, verkar det som i alla fall. För då har dom inte fått in någon samtal om det.

Idag har min rygg bråkat med mig.. inte kul! :S Har haft så ont att vet inte hur jag ska vara riktigt, om jag ska sitta, ligga eller stå. Hoppas det är bättre imorgon och det ska det!

Ikväll har det spöregnat igen! :S Men under dagen har solen varit framme, men blåst som bara den. Känns verkligen som att hösten har kommit, det vill vi inte.. eller inte jag i alla fall.

Kollade en spansk film ikväll… den hette Cell 211 med Luis Tosar, Antonio Resines och Alberto Ammann. Den var bra, tyckte jag och sevärd en action, drama.

~ av micorazoon på 24 augusti 2010.

Kommentera

 
