God mat och Idol

Ikväll har jag tittat på Idol som dom andra dagarna sen det har börjat. Varit många bra i år redan, flera som jag gillat skarpt. Sen har jag tagit det rätt lugnt idag, varit lite trött idag. Har massor i hjärnan, så hjärnan är i full varv 😉

Massa idéer i skallen, mycket inredning och vad ska vi ändra här hemma. Alltså små detaljer som jag vill ändra och göra det finare, mysigare osv 🙂 Få se vad jag hittar på för något 😉

Sen har älsklingen gjort en av mina favorit maträtter.. *slurp* gott som vanligt 😛 Håller på och funderar vad vi ska göra för mat imorgon för att fira, ha fest middagen.. hmm.. :S Återstår att se imorgon om inte annat.

Jag är lite sugen på räkor, men Abdu har aldrig smakat så kanske inte så lyckad. Kanske bäst att göra en fin middag som båda gillar 🙂

~ av micorazoon på 09 september 2010.

Kommentera

 
