Vilken maträtt?

Det var härligt att få tillbaka L efter resan.. saknat henne ju! 🙂 Båda hade mycket att prata om och uppdatera varandra om allt 🙂

Skönt att älsklingen har sin sista ramadan dag idag 🙂 En månad.. det är ett tag, men det har gått bra och det har inte varit så jobbigt som jag trodde först.

Har lärt mig en massa och det är kul 🙂 Blir nog att göra fin middag… som en fest middag imorgon, det brukar festas tydligen med god mat och sa till älsklingen att ska vi inte göra en fest middag?? Jag tycker att vi ska göra det och verkligen passa på att äta något gott.

Få se vad det kommer att bli för gott. Idag ska vi göra en av mina favorit maträtter… *slurp* 😛

Kollade igår på vågen för att se om jag har gått upp något och jaaa.. har gått upp lite i alla fall, gått upp 300 gram och det är åt rätt håll i alla fall. Har hållit löften som jag bestämde vad jag skulle göra, det är väl egentligen en sak som jag inte har börjat helt fullt. Men har börjat lite, men ska bara öka det.

~ av micorazoon på 09 september 2010.

Kommentera

 
