Snabb uppdatering

Shit vad veckan har gått fort och insåg typ nu att har inte skrivit blogg på snart en vecka. Det är ju inte riktigt ok. Få se om jag lyckas skriva kortfattat 😉 säkert inte 😉

Hmm.. vad har hänt?? Hänt så mycket att har säkert glömt en massa. Men i onsdags hade jag och älsklingen lite egen tid… bara vi två, det behövs verkligen. Skönt att vi hittade på något tillsammans.

Sen på kvällen åkte vi hem till Linn för att äntligen få se hur hon bor!! 😀 Vi blev bjudna på middag, riktigt gott och det var riktigt trevligt och mysigt hade vi med 🙂 Hela lägenheten var full med levande ljus, var riktigt härligt.

Satt och titta på idol, det var som sagt väldigt trevligt och äntligen fick vi komma dit! 😉 Igår var jag rätt slut, men vi gjorde om lite.. ändrade plats för en massa grejer. Städade till skåpen, nu är det fint.

Sen tog jag fram lite ljus och plockade bort vissa, nu ser det mycket bättre ut 🙂 Förra natten har varit jobbig, ont i ryggen och inte kunnat sova något typ. Idag har jag verkligen varit helt slut, men tur att jag har älsklingen vid sidan om mig och han tar väl hand om mig 🙂

Kollat på idol idag med och har fixat det mysigt överallt i lägenheten och riktigt mysigt i sovrummet. Älsklingen har tillagat riktig god mat, som vanligt 😉

~ av micorazoon på 17 september 2010.

Kommentera

 
