Livet är underbart!!

Förra natten har jag sovit lite bättre, men fortfarande inte tillräckligt bra. Men har mått riktigt bra idag, enda nackdel är att känner mig lite små förkyld och det är inte bra. Det har vi inte tid med. Hoppas det är något som går över.

Ush.. det är riktigt kallt ju!! Det är verkligen höst det blåser och regnar varje dag och inte många grader ute :S

Vi har varit en sväng på Ica och handlat det nödvändiga. När vi kom hem så gick jag runt och tände alla ljusen.. så underbart och mysigt 😉 Livet är verkligen super bra! 🙂 Går bara runt med ett leende på läpparna, har verkligen turen att ha fått en sådan fin kille vid sidan om mig. Älskar dig älskling super mycket!!! ❤ ❤ ❤ حبيبي أحبك جدا جدا!

Sen känns det verkligen skönt och underbart att få träffa min gumma nästa vecka!!! 🙂 Ska med älsklingen sen och hälsa på gumman när det passar bra för alla, snart hoppas jag! 🙂

Men nu ska jag ta och börja äta.. min underbara har lagat god mat till oss, som vanligt 😉

~ av micorazoon på 18 september 2010.

Kommentera

 
