Film och mys

Igår var jag och röstade och tittade sen på valvakan.. *suck* säger jag bara!! 4 år till med moderaterna… FAN också!!

Var hur slut som helst igår.. och fick verkligen försöka vila. Tittade på Iron Man 2 med älsklingen och mys 🙂 filmen var helt ok, men ettan var bättre. Var skönt att ligga i älsklingens famn 😉 Satt vid datorn en stund och läste på en massa och beställde hem lite grejer.. så imorgon kommer dom 🙂

När jag la mig i sängen igår så somnade jag på en minut och har sovit som en stock. Hade inte ens vaknat av att älsklingen hade krypit bredvid mig efter några minuter bara, han sa att jag sov jätte djupt. Skönt att har sovit som jag gjort, men är ändå trött.

Blir och ta det lugnt idag med och har lite ont i magen, men det går nog över snart. Ska mysa med älsklingen och titta på film snart 🙂

Är SÅ lycklig och vilken tur att jag har en så fin kille vid sidan om mig! 🙂 Går runt med ett leende på läpparna hela tiden och blir bara lyckligare varje dag 😀

Älskar dig!!! ❤ ❤ ❤

~ av micorazoon på 20 september 2010.

Kommentera

 
