Färskt bröd

Synd att jag inte kunde åka till Stockholm för H har kalas, han blir 7 år. Tänk vad tiden går fort!! Får åka sen med älsklingen när jag är friskare.

Hmm… vad har hänt mer, jo, telefonen har varit konstig. Har varken fått telefonsamtal fram eller kunnat ringa :S Sms har gått, fast vissa har tagit typ 10 timmar innan jag fått dom. Fått ex antal arga sms nästan om att jag inte svarar. Men det är för att det ringer inte och inga missade samtal eller något, folk har fått kontakta mig via sms. Igår vet jag att fick två samtal och dom kom fram, så hoppas det fungerar nu i alla fall.

Men hörde att Telias nät har bråkat och varit fel på och dom skulle åtgärda det så fort dom kan.

Pratade via skype med min underbara mamma och pappa för några dagar sen, ska bli så kul att mamma kommer hit och hälsar på hos oss 🙂 Visade dom med datorn mina tomatplantor och persilja och allt på gården 🙂

Igår bakade älsklingen lite färskt bröd!! Så gott det var *slurp* 😛 Och fått även färskt bakat bröd idag med av älsklingen och han har tillagat riktigt god mat, han tar väl hand om sin tjej 🙂 Det är bra det, så ska det vara 🙂

Men nu ska jag ta och läsa lite kanske. Vi får höras snart igen.

Kramar

~ av micorazoon på 03 oktober 2010.

Kommentera

 
