SNÖ!!! *djup suck*

Skit kallt det är nuförtiden och riktigt kallt på nätterna och igår natt började det snöa!!!!!! USH, HATA SNÖ!!! Efter ett tag när marken och allt var helt vitt så började det regna sen helt plötsligt. Hmm… och vi måste köpa vinterdäck.. pengar som vi inte skulle ha råd och lägga ut. Får ta och snacka med S för att se vad han säger om däcken. Kan jag klara mig i någon månad med dom gamla vinterdäck eller måste jag verkligen köpa dom nu?? Hoppas jag kan köra med dom ett tag till.

Vad har hänt med.. hmm.. just ja, planterade ju avokadokärnor. Två stycken och hade dom i bara vatten med tandpetare och det tog kanske ca en månad innan rötterna kom fram och sen fick vi plantera dom i jord och har dom i fönster brädan. Ena har börjat växa som tusan.. riktigt fort, kul!! 😀 Ska bli spännande och se hur dom blir 🙂

Idag har jag varit och lämnat blodprover och ska till reumatologen på måndag, få se vad dom säger och vad proverna visar. Fick antibiotika kur idag igen.. räcker det inte nu?!?!?!!?

Satt framför tv:n igår och ser sen flyttbil eller inhyrd släp, insåg att en av grannarna som bor i samma hus som vi ska flytta 😦 Det är ett ungt par och dom är jätte trevliga, dom enda som faktiskt hälsar och pratar med en. Gillar dom grymt.. och nu ska dom flytta, det vill jag inte. Synd, men hoppas det flyttar in någon trevlig en 🙂

Undra om det är dags att bära in bordet från altanen och stolarna till förrådet?? Sen är det en hel del att fixa där ute med.

Men nu ska jag nog ta och vila en stund.. och mysa med älsklingen 😉

~ av micorazoon på 22 oktober 2010.

Kommentera

 
