Min underbara och närmaste vännen

Saknar min oerhört fina och underbara vännen, som jag tänker på varenda dag! Vill ha dig hit.. vill ha dig tillbaka, du har varit borta nu för länge och inte sett på tusen månader känns det som. Kom hit!!!! Jag och älsklingen vill ha dig hit till oss, tillbaka vill vi ha dig! Jag vet att du kommer snart säkert och läsa detta och du vet vem du är, vem jag menar 🙂

Du är den bästa och närmaste vännen i mitt liv, som jag saknar och prata med och skratta med. Komsi komsi!! 😛 Finns här för alltid!! Älskar dig!! ❤ ❤ ❤

 

Vad har hänt mer.. inget tror jag eller jo, det händer ju hela tiden men går inte in på allt 😉 Var igår och tog blodprover i alla fall och jag hoppas verkligen att dom är bra. Har varit seg och har legat och kollat en massa serier, som bla. desperate housewifes, the vampyre diares, glee, private practice. Hehe… 🙂 en hel del 😉 Härligt att umgås med min underbara och prata en massa och planera en massa. Går inte in på dom nu… ni får vänta och se 😛

 

 

~ av micorazoon på 23 oktober 2010.

2 svar to “Min underbara och närmaste vännen”

  1. Gumman ❤

Kommentera

 
