Sänkning.. :)

Ush vad det är kallt ute!!! *fryser*.. sommaren kan du inte komma tillbaka nu?? Snälla 😉 För några dagar sen bakade älsklingen liiiiite bröd.. hehe 😀 vi behöver inte köpa bröd på ett tag, det blev sju riktigt stora limpor. En halv limpa är lika stor som en limpa i affären, så vi fick dela dom i mitten.. 14 limpor.. inte illa!! 😛

Vad har hänt mer.. jadu, tänkt som vanligt en massa att hjärnan börjar nog sända ut en massa rök.. 😉 Med andra ord väldigt mycket.

Hmm.. jo sen har jag varit i måndags hos reumatologen och pratat igenom om allt! Nu ska jag börja sänka mina mediciner.. har ju lite kvar av Lyrican, så den ska bort och en till medicin ska bort. Tänk att har lyckats vara utan kortison i 2 månader!!!!!! 😀 😀 Har hållit på och sänka det i hela mitt liv och äntligen är den borta.. *hoppa av glädje* 😀

Fick veta att mina underbara lillebröder kommer hit!! 🙂 Imorgon kommer dom och storebrors son kommer med, ska bli riktigt kul och då blir det full rulle 🙂 Har väntat på det här länge nu, så ska bli riktigt kul 🙂

Tyvärr känns det som att jag är på väg att bli sjuk, men det tillåter jag inte!! Dricker mycket te och ska bli bra!! Får inte bli sjuk och hinner inte med sånt.

Men nu ska jag börja tvätta lite.. vi har tvättstuga ikväll. Höres!

~ av micorazoon på 27 oktober 2010.

Kommentera

 
