Umgås och iphone

Kul att Johannes har kommit hit, så nu myser vi alla 🙂 Han såg min snygga iphone 4 och försökte övertala att det är inget och ha.

Han lyckades inte med det alls 🙂 Ska han säga som äger en iphone och gjort det i 4 år 😉 Jag älskar iphonen som fan, hur nöjd som helst 🙂 Har bara en hel del och lära mig bara…. fast har lärt mig redan en hel del.

Det är riktigt smart, har en app så jag hittar alla donken ställen i hela Sverige 😀 Har en massa annat kul med… som att ser om det är olyckor, vägarbeten, trafik köer + en massa annat kul och bra att ha. Blir mycket lättare att köra upp till Happis ;P Bara gasa på ;P

Nu ska jag tillbaka för att umgås med alla 🙂

~ av micorazoon på 16 november 2010.

Kommentera

 
