Lite otur idag…

Idag har jag mått lite lite bättre, men långt ifrån bra. Men förra natten har varit riktigt jobbig. Har vaknat, somnat och vaknat hela natten. Har vridit och vänt mig hela natten. Har svettats som fan hela natten och mått riktigt illa. Vi fick öppna fönstret för att jag skulle må lite bättre.

Hoppas att jag kan sova inatt och att jag kan hålla om min älskling hela natten. Imorgon åker han 😦

Vi var en sväng till gamla Linköping idag för att köpa en present till Abdus föräldrar. Hoppas att dom kommer att tycka om det i alla fall.

Men på väg dit hade vi otur. Vi hade kört som vi ska och var på rätt fil. Men sen kör en gammal tant in i bilen och tog alla uppgifter och ringde till polisen för att rådgöra med dom. Hon kunde knappt gå, hade käpp och tog jätte länge och komma ut från bilen och hade jätte svårt att gå eller röra sig. Då jag mår som sämst att jag inte kan röra mig.. Så kunde hon röra sig mindre än det.

Jag skulle inte sätta mig bakom ratten när jag är så dålig. Plus att hade inte så bra syn, det var verkligen så att vi tyckte att hon borde inte få köra. Har tagit foton och allt med.

Ikväll gäller det bara att ta det lugnt och bara umgås med varandra.

~ av micorazoon på 18 november 2010.

Kommentera

 
