Lite jul pynt..

Var en sväng till Jysk och Ikea idag. Köpte röda gardiner från Jysk idag, det var panel längder. Tänkte att ska ha dom i vardagsrummet och behöver få fram lite jul pynt.

Nackdelen är bara att dom är i Happis, får be mamma skicka ner granen och julgrans grejerna via posten så får jul hit hem. Sen köpte jag två röda prydnadskuddar från Ikea och det är samma mörk röda färgen. Vad fint det blir 🙂

Sen behövde jag köpa ljus för dom var slut här hemma. Nu funderar jag på om man ska sätta röda gardiner i vårat sovrum eller inte. Sen ska jag köpa jul stjänor tänkte jag och adventljus. Ska ha stor stjärna i vardagsrummet för fönstret är så stort.

Får försöka jul pynta och fixa det mesta färdigt till helgen tänkte jag. Känns fortfarande konstigt att älsklingen inte är hemma. Pratade med honom igår och med hans familj lite smått 🙂 Dom var glada att har lärt mig så mycket arabiska. Kan inte så att jag kan prata mer än det vanliga typ. Men kul är det och vill lära mig bara mer 🙂 Vill ju kunna kommunisera med hans familj bl.a.

Nu blir det tv och lite mat 🙂

~ av micorazoon på 23 november 2010.

Kommentera

 
