Snö oväder..

Snacka vilket snö oväder det är!!! Men fattar inte varför det blir kaos direkt. Eller jo idag förstår jag varför. Dom kommer ju inte och plogar alls förrän det är kväll. Så ungefär en timme sen var dom och plogade för första gången.

När det kommer så mycket snö som nu så borde dom vara ute hela tiden. Inte konstigt att det blir stopp när det är så mycket snö. Som nu var ju motorvägen stängd! Linkan hallåå börja ploga så slipper ni kaoset. Tycker jag i alla fall.

Idag har jag varit på polis stationen pga krocken och inte visste jag att polisen har inget med krock att göra. Det var tydligen inte deras uppgift, utan det är försäkringbolaget. Hon tyckte inte att jag skulle göra anmälan alls för dom har inget med det att göra.

Men sa att vill göra det ändå så har jag gjort allt vad jag kan och resten är det försäkringsbolaget. Hon gjorde det för bara min skull sa hon 🙂 Hon tyckte att jag var väldigt duktig för hade skrivit allt så noga. Hade klockslaget, datum, skiss och alla uppgifter om den andra personen, bil märke, färg och exakt allt.

~ av micorazoon på 23 november 2010.

Kommentera

 
