Julklapparna..

Här är det kallt, tycker jag och snöar som fan!!! Det är en hel del, hela gården eller altanen är täck med snö. Vad skulle jag gissa på.. nog tror jag att det är ca 30 cm om inte någon centimeter mer.

Det gäller verkligen att skotta snö varje dag och bilen och parkeringsplatsen får man också skotta varje dag. Annars går det inte komma i närheten av bilen med rullstol.

Det är inte så mycket man kan göra när det snöar som det gör, för du kan inte komma fram så lätt och sepeciellt när dom inte plogar.

Borde åka iväg och handla lite mat och ingredienser så att vi kan börja baka. Funderar på att om vi skulle ta och göra lite senap med. Få se hur vi ska göra, det är mammas recept. Senapen brukar föräldrarna göra varje jul och älskar det! Såååå gott!!! 😛

Går lite framåt med julklapparna i alla fall så det är bra 🙂 Älsklingen har det varmt och skönt. Det är ca 35 grader.. skönt skulle jag tycka 😉 Men mamman mår inte bra 😦 Få se om jag får älsklingen hem till jul. Jag är inställd på att han är inte hemma tills dess, så blir jag inte lika besviken. Visst klart jag blir det ändå, men inte på samma sätt. Hoppas att han är hemma till nyår, återstår att se.

Men han är SÅ fin!! Så glada vi blir varje gång vi pratar i telefon och hör varandras röster. Saknar honom skit mycket! Älskar honom super mycket! Båda har tårarna i halsen och bara han säger hur mycket han saknar mig så börjar tårarna rinna.

Låter kanske fånigt för vissa, men det skiter jag i. Det är inte lätt kan jag ju säga. Skönt att har folk kring mig som vet exakt hur det känns.

Hmm.. vad har det annars hänt. Det händer hela tiden något och fick veta något helt underbart igår 😀 SÅ glad jag är!! 🙂
Inte många veckor så är det jul… redan, snacka vad tiden går fort. Vi ska åka upp till Happis, bara precis till jul och direkt efter jul åker vi tillbaka hem till Linkan. Men det ska bli kul att se familjen och alla kompisar 🙂 Börjat redan fundera på vad man ska ha med sig för kläder 😉

Nu ska jag återgå till filmen Da Vinci koden 🙂

~ av micorazoon på 28 november 2010.

2 svar to “Julklapparna..”

  1. Vet precis hur det känns, ibland räcker det med ett sms för att få mina tårar att rinna! ❤

    • Ja, exakt. Skönt att höra att det inte är bara jag som är så 😉 Abdu hälsar jätte mycket tillbaka! Skönt att äntligen få träffa dig! Love u!!! Pusssss ❤

Kommentera

 
