Date..

Förra natten har jag sovit bättre, det var som jag gissade 😉 Låg och drog ett tag och sen kollade jag runt på kläderna i skåpet, för ville vara snygg för älsklingen 🙂 Så valde snygga kläder och sminkade mig fint och vi fixade håret 🙂 Det var kul, tyckte jag 🙂

Vi har suttit och ritat och fixat det sista till försäkringsbolaget också och skickat iväg pappren. Sen kom Linn och Johannes förbi en sväng med min present till älsklingen 🙂 Dom passade på att hämta den till mig, när dom ändå var i farten 🙂 Hoppas han kommer tycka om den 🙂  Riktigt nöjd 🙂

J och L:s kommentar direkt dom kom in var, oj vad snygg du var eller något sånt 😉 Att man ser verkligen att du ska på date, vilken tid ska ni ha daten osv 🙂 Fikade och hade det väldigt trevligt, kul att dom kom förbi.. det gillar vi 🙂

När jag och älsklingen skulle  prata, så hade han inte  haft möjlighet att åka iväg till sin bror. Han bor nämligen en bit bort och det  är han som har dator, internet och web kamera. Så vi fick inte se varandra 😦 Men vi fick prata i alla fall, han hade loggat in via sin mobil från hans Libyska mobil. Det är så han får göra varje gång för att kunna prata med mig.

Han hoppades att han skulle kunna åka till sin bror imorgon, så ett nytt försök. Han tycker det är jobbigt att vara där och vara i den värmen.. tydligen ca +40 grader. Han vill komma hem, men vågar inte åka och lämna mamman nu när hon är så dålig. Vilket är bara rätt beslut av han, fast självklart vill jag bara ha hem honom. Vi får kämpa vidare och tur att vi får prata i alla fall med varandra och sms:a.

Bra att han håller igång svenskan med mig, att han inte glömmer det. Vilket han inte har 🙂 Och sen håller igång min arabiska med att jag inte glömmer.

~ av micorazoon på 30 november 2010.

Kommentera

 
