Var jätte trevligt.. :)

Igår var det musik hela dagen 🙂 Försöka bestämma vad jag skulle ha för kläder osv. Var ute och åt med L, J, I, E, L och då skulle jag försöka bestämma mig vad jag skulle ha på mig, vilket var svårt.. som alltid. Så ett par mms till L så bestämde jag kläderna, sen var det nästa besluts ångest.. hur ska jag sminka mig.

Men började med att sminka E, det var ett tag sen sist jag sminkade någon men det var skit kul 🙂 Och det blev riktigt snyggt och det viktigaste var att hon gillade det väldigt mycket 🙂 Lyckades än en gång 😉

Sen började jag sminka mig själv, det blev snyggt till slut 🙂 Måste säga att den nya paletten gillar jag grymt, ska ta foto och lägga ut det så får ni se den. Den rekommenderar jag! Sen fixade vi håret osv. Blev nöjd med allt 🙂

Problemet var bara med bilen, den brukar aldrig vara så i Happis som den är här på vintrarna. Men måste vara att det är fuktigare här.. för bagageluckan gick inte att öppna, så L fick hålla på ett tag för att få upp den. Men sen ville  den inte stänga :S Men efter ett tag så gick det i alla fall, tur det.

Vi hade det verkligen jätte trevligt och så kul vi hade.. skrattade och hade oss 😉 Maten var riktigt god… *slurp* 😛 Vi får försöka hitta på något kul snart igen.. 😉 Har lite planer redan 😉 Tiden bara sprang iväg och skulle säkert ha kunnat fortsätta om inte ryggen skulle ha börjat säga emot.

Tack alla för en super trevlig kväll igår!! Love you!! ❤

~ av micorazoon på 04 december 2010.

Kommentera

 
