trött, trött..

Hela gårdagen var jag helt slut, fattar inte. Fast tur så var jag inte den enda 🙂 Igår tog vi det rätt lugnt, skönt var det 😉 Förra natten har jag sovit jätte dåligt, har bara vridit och vänt mig och hjärnan i full varv. Tänker på en massa, som vanligt.. men flera timmar senare har jag somnat. Men har vaknat flera gånger :S

Idag är jag piggare än igår, fast jag sov dåligt men är ändå seg. Har pratat med min älskling idag så skönt att höra hans röst som alltid och saknar honom jätte jätte mycket. Känns som att han varit iväg i flera månader, fast han varit i Libyen i två veckor.

Han tyckte också att det kändes att han har varit där i  flera månader. Kan han inte komma hem nu? Fast vet att han kommer inte ännu och han tar hand om sin mamma. Hoppas att jag får hem honom snart i alla fall och hoppas hans mamma blir bra snart.

Imorgon ska vi ha date via web kameran och hoppas verkligen att det fungerar denna gång. Internet är inte det bästa där.. så håller verkligen tummarna att vi kan se varandra imorgon kväll efter att han slutar jobbet. Då ska jag göra mig fin 😉

Inte länge till så är det jul, på det sättet går tiden fort. Tänk att om en månad så har jag bott i linkan i ett år! 🙂 Få  se vad vi ska hitta på ikväll.. återstår att se.

Saknar dig älskling och älskar dig jätte mycket!! ❤ ❤ ❤

~ av micorazoon på 05 december 2010.

Kommentera

 
