Bara någon timme..

Natten till igår var jobbig.. hade skit svårt att somna fast jag var så trött. Det hade älsklingen med för då satt vi och sms:ade varandra 😉

Till slut somnade jag, men då var det kring 06-07 och vaknade bara några timmar senare. Så det blev inte många timmar inte och snacka att jag var trött igår. Hade hjärtklappning och ena med det andra.

Orkade verkligen inte fixa iordning mig till våran date med älsklingen. Det var helt underbart att prata med honom och se honom en stund. Men vi pratade ett bra tag 🙂

Men tårarna började rinna och började gråta när jag fick veta hur dålig hans mamma mår 😥 Hon ska bli opererad, men vet inte riktigt vad dom ska göra. Så älsklingen kommer självklart åka med henne och vara där hela tiden. Bra att han är där för henne och för hela familjen. Berättar mer när jag vet mer.

~ av micorazoon på 07 december 2010.

2 svar to “Bara någon timme..”

  1. jobbigt när man inte ska sova.. men skönt att du somnade efter några timmar ändå. Även om det inte blev så länge.
    Men tråkigt att höra om din pojkväns mamma. Men hoppas att hon snart är bättre.Ska hålla tummarna för henne.
    kram

Kommentera

 
