Höll på riva håret av mig!!

Igår orkade jag inte blogga efter min date, så gör det nu istället. Fixade mig självklart, vill ju som sagt inte se ut som hej kom och hjälp mig men ingen kom 😉 Sminkade mig  och hade fina kläder och självklart fixade vi håret 🙂

Men ärligt!!! Blir bokstavligen irriterad och frustrerad det internet som finns i Libyen! Dom har ju inte den lyxen där som vi här i Sverige har, vilket man inte tänker på eller jag gjorde inte det i alla fall. Vi var inloggade på skype och både var överlyckliga att starta webbkamera  och att se varandra, men det tog inte länge så bröts det en heeeel del att hörde inte vad min underbara sa. Då är det va?… va sa du? hallå! *suck* säger jag.

Till slut blev han utloggad från internet helt och tog typ ca 15 minuter i alla fall för honom att logga in igen. Sen lyckliga igen att vi såg varandra.. så höll det på och gissa om vi båda höll på riva håret!

Tror nog att vi såg varandra ca 15-20 minuter max och till slut gav han upp och loggade in via  sin mobil. Men självklart var vi ändå nöjda för att ha sett varandra i alla fall en stund och sen kunde vi prata. Bättre det än inget, men ändå frustrerande. Saknar honom SÅ mycket!

Sen blir jag paff varenda gång vi pratar så säger föräldrarna alltid något eller hans syskon osv. och förstår vad dom sa, utan att älsklingen behöver översätta 🙂 Så coolt! 🙂 Kan självklart inte flytande eller så bra som jag vill. Har lång bit kvar tills att jag kan ens kommunicera med folk, men är lite imponerad av mig själv när jag förstår vad dom säger 🙂

~ av micorazoon på 08 december 2010.

Kommentera

 
