Köpt en 88 palett…

Åh… jag kom ju på att har inte lagt foto på min fina palett 🙂 Har köpt en palett med 88 ögonskuggor och det är riktigt fina färger som jag gillar grymt. Det borde kanske räcka en stund i alla fall 😉 Det som är bra med paletten är att det är riktigt bra pigment och det gillar jag 🙂

Nu har jag kommit ihåg att ta bilder på den, så får ni se den. Här är den:

Den är liten och behändig, den är lika ”stor” som ett C5 kuvert, med andra ord liten och inte så tjock heller. Rekommenderar varmt att beställa denna 88 paletten. Det finns även att välja i 120 palett med.. 120 ögonskuggor, inte illa. Det är inte så dyrt heller, tycker jag i alla fall. Ni ser att det finns några paletter att välja mellan och ja.. jag hade beslutsångest och det var snabb leverans och det gillar vi. Riktigt bra paketerad var det med så det var många + kanter från mig i alla fall.

~ av micorazoon på 10 december 2010.

Kommentera

 
