fixat ikon nu :)

Yes, förra natten har jag kunnat sova! 🙂 Det var nog andra eller kanske tredje natten på 3 veckor. Men ändå är jag väldigt seg, svårt att dra sig  igång. Men nu har jag fixat lite med min blogg. Har funderat att vad ska jag göra med bloggen att ännu mer folk skulle läsa och tycka om bloggen.

Så nu har jag lagt in bloglovin ikon så kan man prenumerera på bloggen 🙂 Tog ett tag bara att förstå hur jag skulle göra då fick jag hjälp från denna sida, thank you 🙂 Funderar på vad min nästa steg skulle vara. Idéer någon?? 🙂

Nu ska jag försöka ta tag i nacken och så småningom börja baka julstjärnorna del 2.

~ av micorazoon på 13 december 2010.

2 svar to “fixat ikon nu :)”

  1. Tur att jag inte är ensam om att inte kunna sova på nätterna, jag har det väldigt svårt men tillslut så går det om jag har tv eller musik på så går det. Hur är det med dig?

    • Skönt att höra att är inte ensam om det. Men då ska jag kanske ta och testa det där med att lyssna på musik, om det skulle kunna hjälpa 🙂

Kommentera

 
