Min handled..

Hmm.. nu har min högra handled blivit värre och idag är det värst, det är bra att jag kan bita ihop och inte släppa några tårar. Nu börjar det bli outhärdligt, faktiskt. Tog bort lindan runt handleden och OJ.. säger vi alla! Den är svullen, speciellt runt tummen och vissa delar i handleden.

Har funderat att hur ska jag göra? Ska jag gå till akuten med handen eller inte? Min lillebror Johannes, Linn och Lian tyckte att handleden ser snedare ut än vad den har gjort innan. Men jag tycker inte det. Jag är ju så jävla envis, vilket är väldigt bra.

Men ibland är det inte det.. i vissa situationer som kanske nu. Men sen bestämde jag att om jag ska vara utan bandaget en stund så ser vi hur den ser ut och imorgon tar jag och ringer handkirurgen och pratar med dom. För det bästa skulle vara och få komma in snabbt, för det är inte många dagar kvar tills julafton och vi ska köra upp till Haparanda och det är ca 125-130 mil. Med en sådan här hand, kommer inte jag i alla fall sätta mig bakom  ratten då får tjejerna köra. Typiskt!

Mamma, tycker du att handleden ser ut som den brukar eller är den snedare???

~ av micorazoon på 13 december 2010.

Kommentera

 
