Presentation och lite nyheter från värmen

Nu har jag äntligen skrivit en presentation om mig själv, vilket jag tycker är skit svårt. Men jag hittar den inte ute på bloggen och fattar inte riktigt hur jag får den fram så att ni kan läsa det. Har även lagt ut ett litet foto på mig, så det går lite framåt i alla fall 🙂

Under tiden jag har hållit på med bloggen så har jag fått fina sms av min underbara älskling 🙂 Han är i Libyen och tar hand om sin mamma och jobbar som fan, nu har han fått jobba 14 timmars dagar och han jobbar som kock.

Han gör ca 3000 stycken mattallrikar varje dag, inte konstigt att han är trött! Imorgon ska jag ha date med honom och få veta mer om läget. Vet att på onsdag åker han med sin mamma till Tunisien och på fredag ska hon opereras.

Hoppas verkligen att det kommer att gå bra med allt och att han kommer hem snart. Saknar honom så otroligt mycket!

~ av micorazoon på 13 december 2010.

Kommentera

 
