Vill lära mig mer

Det här med bloggande är kul, gillar det här 🙂 Men har mycket att lära mig och har tänkt att jag borde nog ha olika kategorier så blir det lite lättare att hitta rätt. Men av någon anledning har jag inte gjort det innan, varför? Ingen aning :/

Tacksam för alla råd när det gäller bloggande, vad som skulle vara bra tex? Än så länge har jag bara två kategorier och det skulle som sagt kanske vara bra att ha några till. Har lagt en kategori som heter ledgångsreumatism och det är säkert många som inte vet vad det är och jag har väldigt många års erfarenhet att ha reumatism.

Tänkte att ska börja skriva och berätta om det och allt jag gått igenom, delar gärna av den kunskapen jag har. Det gäller bara börja någonstans ifrån 🙂

~ av micorazoon på 13 december 2010.

Kommentera

 
