Sminkningen idag

Idag var jag på humör att fixa mig lite extra och att ville sminka mig på lite annat sätt 🙂 Ida hjälpte mig att kolla fram kläder, som jag har alltid eller ofta problem med. Har alltid beslutsångest 😉

Jag älskar att sminka både mig och andra men är inte utbildad make up artist, fast det är en av mina drömmar att utbilda mig inom det. Jag gillar verkligen att prova sminka mig på flera sätt och vågar att använda färger. Men jag vill lära mig mer, vill lära mig att kunna använda fast 5 olika färger men att det fortfarande inte ser hemskt ut. Vill helt enkelt att det ser snyggt ut, vem vill inte det i och för sig? 😉

Det är sällan någon annan sminkar mig eller att jag tillåter någon annan heller för den delen, men idag frågade jag snällt av min underbara Ida som är utbildad make up artist att om hon skulle kunna sminka mig och samtidigt lära mig 🙂 Det ville hon gärna, så det var riktigt kul 🙂

Jag blev riktigt nöjd med resultatet och lärde mig mycket, tack gumman!! 🙂 Hon fixade även mitt hår så har blivit ompysslad, vilket är trevligt 🙂

Detta är resultatet hur det blev 🙂

 

 

 

 

Hon har sminkat mig med dessa färger

~ av micorazoon på 14 december 2010.

Kommentera

 
