Saknar dig!!

Finns så mycket jag skulle behöva göra men vet inte riktigt var jag ska börja. Är så himla trött hela tiden och som jag berättat innan, så sover jag väldigt dåligt. Märker att sen min älskling Abdu har åkt till Libyen för att mamman är dålig. Har svårt att sova utan honom, har vant mig att ha honom bredvid mig och att han håller om mig hela nätterna. Sover alltid runt hans armar och mitt huvud är på hans axel eller på bröstet.

Det är så skönt, visst kan jag ändå sova dåligt med. Inte det, alla har nog nätter då man sover dåligt. Känns tomt i sängen nu.. är helt ensam i våran säng.. *suck*. Vissa kanske tycker jag är knäpp, löjlig eller något, men det får ni tycka.

Vet att han känner exakt likadant som jag och älsklingen sover inte heller super bra där borta i värmen. Klart att han ska vara där för sin mamma, speciellt nu när hon är dålig. Men jag hoppas att hon blir bra snart, så att jag får hem min älskling.

Nu har han, hans äldsta bror och mamman åkt till Tunisien och på fredag ska hon opereras. Håller verkligen tummarna att allt kommer att gå jätte bra, misstänker att jag kommer gå runt runt på fredag tills jag får sms eller telefon samtal att hur allt har gått. Känns skönt att fick prata med han i lugn och ro igår i typ tre timmar 🙂 Och att fick prata med han nyss och bli uppdaterad hur allt är och hur det är med familjen.

Jag älskar dig älskling! Bähäbäck! ❤ ❤ ❤

~ av micorazoon på 15 december 2010.

Kommentera

 
