ALLVARLIGT, SÅ HÄR SKA DET INTE VARA!

Har precis slutat och prata i telefon med alla apotekets växlar. Alltså ALLVARLIGT, vad jag är irriterad!!! Jag har ju skrivit och berättat tidigare om att har beställt mediciner för flera veckor sen.

Nu är det tre veckor sen och dom har fortfarande inte kommit, ingenstans i Sverige!!!!!!!!!!! Och denna medicin kan man inte byta mot annat heller för är allergisk mot många andra, så va fan ska jag göra????? Har efter mycket om och men fått tag på två stycken paketer som jag måste imorgon åka för att hämta från en annan stad!! Men dom klarar jag några dagar typ, sen då?? I värsta fall får dom lägga in mig ju på sjukhuset.

Det ÄR SÅ SJUKT!!!!

~ av micorazoon på 16 december 2010.

Kommentera

 
