Lite shopping i Norrköping

När vi i Norrköping så passade vi på och shoppa lite och ha det mysigt och trevligt 🙂 Vi var förbi Gina Tricot och passade på att köpa ett par leggings som är liiite tjockare än dom vanliga gina leggings och tyget är helt annorlunda.  Har tänkt vara förbi på gina ett par gånger men aldrig blivit av, men nu så 🙂 Dom här Elvira leggingsen köpte jag

Sen var vi förbi dinsko och kollade efter ifall jag skulle hitta ett par vinterskor till mig 🙂 Hittade inte direkt vinterskor, men hittade skor i alla fall 😉 Jag älskar skor och älskar skor med klack, men i somras köpte jag converse skor utan klack. Men måste ha klack för mitt vänstra fotled är stelopererad och för att kunna gå så måste jag ha några centimeters klack.. vilket inte stör mig 😉 Men denna gång ville jag ha utan klack. Hur jag kan då använda dom och kunna gå??

Har en super super duktig skomakare uppe i Haparanda eller rättare sagt i Torneå som ligger i Finland. Han bygger isåfall en klack inne i skon så man ser inte det, är som platå skor.. nästan. Visst är det smart? 😉 Hittade nu ett par skor utan klack, men dom som jag har i tex conversen så kan man ta bort den och flytta till andra skor om jag så vill 🙂 Väldigt enkelt, det gillas 🙂 Dessa skor köpte jag

~ av micorazoon på 17 december 2010.

Kommentera

 
