Sista julhandling och bjuden på middag

Dagen har bara sprungit iväg, som vanligt. Och har kunnat sova hela natten, när jag väl somnade.. skönt. Har haft Ida hos mig hela dagen och vi har det alltid lika trevligt och babblar på 🙂 Var idag ute i farten och julhandla det sista innan Haparanda resan. Sen var vi runt i lite affärer i Ikano huset och oj oj.. det är farligt att gå dit. Men var duktig, kunde hålla mig och köpte inget mer än mascara 🙂

Hittade en massa kläder på Vila men höll mig, duktigt 😉 Sen var det nog meningen att jag inte skulle köpa något heller för det flesta storleken av xs var slut, på dom som jag ville ha. Lika bra det 🙂

Sedan efter att vi var färdiga med allt, åkte vi till Idas syster som bjöd oss dit till middag. Det var riktigt trevlig kväll och väldigt god mat, tack E för en trevlig kväll 🙂 Idas hund var där på dagis, Chino som hunden heter var jätte glad för att träffa mig och jag med 🙂

Han ska sova över här i natt med Ida, vi ska ha det mysigt. Han ligger här bredvid mig och skickar hälsningar ”voff voff” 😉

Han har sprungit runt och letat efter Abdu, det var det första han gjorde när vi kom hem. Så söt han är!!

 

~ av micorazoon på 18 december 2010.

Kommentera

 
