Borde sova NU!

Det blev lite senare kväll än vad det var tänk :S Det är konstigt det där, för det är samma sak varje gång vi åker. Men Jag och L är i alla fall vana och resa en del och packa klokt 🙂

Det ska bli kul att E följer med denna gång, så får hon se var jag är uppvuxen och få träffa hela familjen, släkten och mina små ”galna” vänner.. hih 😉 Så kul vi brukar ha med det gänget. Där snackar vi party party 😀

Nu är det bara packa det sista som jag kommer att behöva på morgonen. Misstänker nog att det blir ingen sminkning för min del, eller kanske liiiitte solpuder och bara något lättsamt som inte tar länge 😉

Har blivit uppdaterad att uppe mot Skellefteå och Piteå ”det här det värsta vädret. Brorsan är van att köra och den sträcken med, är också van, men inte som han. Han är ju 10 år äldre mig så inte så konstigt.

Men nu blev klockan en hel del och ska vakna om 4,5 timme. Men jag kommer inte våga sätta mig bakom ratten när jag har problem med handledern. Så har sagt till tjejerna att dom får köra.

Finns säkert någon som undrar varför har jag med mig folk, det är för att har personligassistenter. Lovar att nerätta mer sen 🙂

Kommer att uppdatera bloggen under bilfärden att ni vet hur det går och vädret. Hoppas det inte för långt för att läsa. Och är jätte glad att det är en del som följer bloggen och att ni kommenterar 🙂
Nu är det sova som gäller, som jag redan sagt 😉 Natti natti!

~ av micorazoon på 19 december 2010.

Kommentera

 
