Skit väglag!

Nu har det gått några timmar sen jag uppdaterade er. Resan går sakta men säkert. Skit vädret som värst började i Gävle och har fortsatt sen dess.

Så mycket snö det kommer, skit halt och en hel jävla massa snörök. Exakt allt som min bror ringde om igår. Vi stannade i Sundsvall och tankade och hämtade ut mina mediciner som jag fått jaga runt hela Sverige i en månad.

Vi stannade inte och åt i Sundsvall för ingen var hungrig. Vi åkte från Sundsvall kl:14.15 och fortsatte våran resa.

Sen dess har vi kört till Örnsköldsvik och det är kanske ca 14 mil dit från Sundsvall och har fortfarande inte kommit fram. Det är SKIT dåligt väder och väglagen är hemsk. Vi har ca 17 km till ö-vik.

Blir nog att ta en paus och snabb äta lite för att försöka komma fram någongång. Har fått uppdateringar via Facebook om att det är riktigt dåligt väder i Umeå och Piteå. Bra att kompisarna som bor där uppdaterar oss.

Min usb laddare till iphone 4 ville inte fungera, så försöker spara batteriet så mycket som möjligt. Uppdaterar senare igen.

~ av micorazoon på 20 december 2010.

Kommentera

 
