Ny frisyr…

Dagen har sprungit iväg som alltid. Efter att vi steg upp och åt frukost var det bara att börja fixa sig i ordning. L tonade sitt hår och J fick hjälpa med det 😉 Sen när jag höll på och sminka mig så kommer moster och hälsar på.

Det var jätte kul och få träffa henne en stund i alla fall, sen kom även mamma och efter en stund kom mammas vän också. Det var väldigt trevligt att få träffa allihop, det var som ett halv år sen sist. Snacka vad tiden har gått fort, redan ett halv år sen jag var uppe i Haparanda sist.

Vi träffade mamma och Johannes förra natten när vi kom fram och vi bor i min gamla lägenhet som är nära föräldrarna. Som är en lägenhets hotell nuförtiden. Ska ta och lägga upp en link, rekommenderar det varmt och det är handikapp vänligt och anpassad.

Efter ett tag så hoppade vi in i bilen och åkte till Kalix, hade tid till frissan och L hade också det. Har toppat och fixat det snyggare och satte både koppar och blonda slingor. Får försöka ta och komma ihåg att ta foto imorgon så får ni se det 🙂

Direkt vi kom hem igen så kom grannen, det var så kul att få träffa henne fast det var en kort stund. Vi får försöka träffa bättre. Vi var bjudna till mamma och pappa på middag och min äldsta storebror med familj var där med. Var kul att träffa allihop, min näst äldsta bror med familj fattades.

Vi har suttit hos föräldrarna hela kvällen och haft det trevligt 🙂 Nu är jag helt slut, känner i kroppen fortfarande efter gårdagens resande, misstänker att vi kommer sova gott i natt 🙂 En hel del uppbokat imorgon, får uppdatera er sen. Nu är det natti natti för min del.

~ av micorazoon på 21 december 2010.

Kommentera

 
