Glömde ta foto på sminkningen

Har haft fullt upp hela dagen och därför inte haft möjlighet att skriva tidigare än nu. Sminkade mig idag med först som bas i ögonen med MUS vanilla och sen så tog jag en ljusare grönt först i globlinjen som jag skuggar lite uppåt, sen tog jag en mörkare grön men tog den också på globlinjen men strax nedanför den förra, men den arbetar jag mer med.

Nu är det jätte svårt att förklara utan en bild tycker jag. Men steg tre tog jag lite ljus grå på delvis av ögonlocket, sen tog jag en riktigt mörk gröna och gjorde likadant som ovan, men nu jobbade jag den mer utåt och på kanten av ögonlocket. Och även under nedersta fransarna.

Tog sen lite svart på globlinjen, men igen nedanför dom andra färgerna och även med svarta suddade jag ut det och även under nedersta fransarna. Men ändå såg man alla färger. Satte lite gult på inre ögonvrå.

Sen använde jag Face eyeliner svart och sen Loreal mascara svart.

Men måste som sagt komma ihåg att ta foto  på sminkningen imorgon.

olika gröna nyanser idag och lite svart och gult. Blev riktigt snyggt, men någon anledning så glömde jag ta foto. Sorry. Ska verkligen försöka komma ihåg imorgon, får vi se vad jag hittar på för kul 🙂

För vill att ni ska se mitt hår med, hur det blev hos min frissa igår 😉

 

~ av micorazoon på 23 december 2010.

Kommentera

 
