Bilfärd mot söder..

Idag har klockan ringt 04.30, åt frukost och fixa allt klart. Det fanns massa plats kvar i bilen. Skönt det i alla fall och Johannes vaknade också för att komma och hjälpa oss att packa bilen.

Så vi kunde ta med hans stationära datorn och det mesta av hans köks grejer. Det är ju skit bra att vi fick med så mycket av hans grejer och fick med mina julgrans bollar och ljus 🙂

Vi började köra klockan 06.20 ungefär och det har varit riktigt bra väglag och väder att köra. Men sen ungefär vid robertfors började det snöa och halt. Men nu har vi precis kört förbi Umeå.

Köpte en Htc laddare till bilen för sen skulle fungera för iphone usb kabeln. Först fungerade den igår och idag med, men helt plötsligt slutar det fungera! Jävla skit grejer! :S Får nog stänga av mobilen då och då för att spara batteri.

Men tänkte att måste ju ta och uppdatera lite 🙂 Ska se om jag kommer att kunna skriva senare igen. Ska även imorgon kolla om jag skulle kunna få lite foton av familjen och på mig och sminkningarna. Att jag kan lägga ut någon bild på bloggen, att ni får se lite 🙂

~ av micorazoon på 27 december 2010.

Kommentera

 
