Det är INTE ok!!

Jag köpte för 5 månader sen en soffa och tv bänk från EM en hög blank vit. Lacken på ett ställe var konstig, reklamerade den och EM beställde en ny, fick ha tv bänken tills den nya kommer. Ungefär 2 månader senare ringer dom och säger att tv bänken har kommit, men den var transport skadad så vi har beställt en ny. Vi ville bara meddela det att du vet hur det ligger till.

En vecka sen, när jag var i Haparanda fick jag telefon samtal från EM att tv bänken har kommit. I onsdags skulle dom komma mellan klockan 15-17, tycker att det är så dumt att ge en tid som är inom två timmar. Vilket betyder att då hinner jag inte göra något innan eller efter, alltså assistenterna börjar en viss tid. Gissa om tv bänken var rätt????? NEJ DET VAR DEN INTE!!!! Då kommer dom med en SVART!!!!

Dom fick ta den tillbaka och ringde till EM direkt och sa att har köpt en tv bänk för 5 månader sen och berättade allt. Sa även att jag vill ha ersättning för det här att det är inte ok, man ska inte behöva betala normal pris och inte få den på 5 månader osv. Han sa att dom har en vit på lager och dom kommer med den på torsdag och när dom kommer, ska jag kolla att allt är ok och sen ringa honom och kommer överens om ersättning.

Fick den ÄNTLIGEN igår men då får jag ringa dom på måndag. Dom gav mig en presentkort till EM för 500 kr, men ärligt så vill jag inte ha den. Vill ha mer än 500 och få pengarna på kontot istället. Vet inte vad ni tycker. Men jag tycker det i alla fall, ringer och ser om dom går med på det.

~ av micorazoon på 31 december 2010.

2 svar to “Det är INTE ok!!”

  1. Ofta ger de presentkort på butiken, för det tjänar butiken på, då måste du ju köpa ngt nytt där, men tycker du skall stå på dig!!

Kommentera

 
