Förkyld och ledproteser…

Efter att vi kom hem från Haparanda så har jag varit SÅ trött. Inte så konstigt egentligen när man tänker hur många timmar det tog och hur många mil det är, ca 260 mil tur o retur.

Sen har jag fått liten förkylning och täppt. Min kropp mår inte så bra då och blir därför också trött. Så får försöka krya på mig istället 🙂
Jag har ju så att det är inte bra och bli sjuk för det är långvarigt och när man har proteser så måste man vara extra försiktig.

För om man har förkylningen mer än 2-3 veckor så bästa är då antibiotika. Varför?? Jo, för så länge du har ledproteser och speciellt när man har fler än en. För då är risken att det går till proteserna och det vill man verkligen inte.

Då är det svårt att få bort det och i värsta fall måste man byta ut protesen. Så har att assistenterna får absolut inte jobba när dom är sjuka, för då får jag det direkt. En annan sak om det inte finns någon så får man komma och jobba ändå.

Men går på stan och så, men det blir på helt annat sätt. Assistenten är med mig hela tiden.

~ av micorazoon på 04 januari 2011.

Kommentera

 
