Får mig alltid att må bra……

Måste berätta vilket ni många vet och ser det hela tiden. Jag är lycklig för har hittat mitt livs kärlek 🙂 Jag vill spendera mitt liv med min underbara älskling Abdu.

Han känner exakt samma för mig, skönt det i alla fall 🙂 Han förstår mig så bra och det är så skönt. Det är exakt likadant för mig, att jag förstår honom.

Han får mig må så bra! 🙂 När vi pratar och om jag gråter och är nere, så lyckas han alltid få mig på bättre humör och får mig skatta.

Har verkligen en underbar ”man” i mitt liv och hoppas det kommer vara vi för alltid. Som sagt så känner han så för mig med 😀

Vi har nu känt varandra i 1,5 år och snart ett år tillsammans 😀 Ska bli spännande och se om det händer annat kul under 2011 😉 Men det berättar jag inte om ännu 😛

Men nu tycker jag att det räcker, dags att komma hem nu mitt hjärta! ❤ Fick äntligen prata med honom idag 🙂
Nätet har inte fungerat på en vecka. Saknar honom SÅ mycket!!

Nu ska jag försöka sova och hoppas jag kan det nu, drömma mig till älsklingen ;P Natti natti på er! Ska skärpa mig med bloggande, annars får ni säga åt mig 😉

Ana ohebok habibi!!

~ av micorazoon på 10 januari 2011.

Lämna en kommentar