Guld värda..

En evighet sen sist skrev här.. inte bra! Nu måste jag se till och skärpa mig med bloggandet. Jag som har flera gånger tänkt och skriva vad som hänt osv.

Sen har jag varit för trött hela tiden. Har haft förkylningen nu sen jag kom hem från Haparanda. Förkylningen tar på krafterna, dags att det försvinner nu!

Det har väl hänt en massa, men nu såhär kommer jag inte på något. Har tänk en hel del på vissa saker som jag tycker är jobbigt, men ska berätta lite mer om det en annan dag.

Umgås med mina tjejer och skönt att ha några som stöttar mig som fan, ni vet vilka ni är. Ni är guld värda, älskar er!

~ av micorazoon på 10 januari 2011.

Kommentera

 
