Legat i migrän

Nu är det sådär länge sen jag skrev sist. Har varit sängliggande nu egentligen i en vecka + lite till, för har haft kraftig migrän och det är inte kul!! Ush.. som jag mått skit! Har verkligen inte kunnat göra något alls. Har bara legat och knaprat i mig en hel del tabletterm, men inget har hjälpt.

Haft så ont i huvudet att mått illa och spytt, inte kul! Men misstänker att det är nacken som spökar, för hela ryggen och nacken, axlar är TOTALT hård och hemsk. Nu har vi fått massera det varje dag för att få bort knutarna.

Nu mår jag ju bättre än vad jag gjort och nu har jag inte lika ont i huvudet, har en lätt huvudvärk nu typ. Men det har varit illa verkligen och har verkligen inte ens kunnat prata för det har gjort så ont. Har helt enkelt bara fått vila och sova hela tiden. Man ser på mig att är inte helt ok.. lite svart under ögonen.. men nu är det bättre i alla fall 🙂

Det är en av dom största anledningarna jag inte har kunnat sitta vid datorn och uppdatera bloggen heller. Men nu hoppas jag att ska bli bättre på det, det här går ju inte 😉

~ av micorazoon på 17 januari 2011.

Kommentera

 
