Små besök..

Har haft även fint besök av J och O 😀 Åh, han är ju SÅ söt!! Det är så underbart att ha dom här hos mig. Det är så härligt att O är så lugn i min famn. Han bara tittar på mig och pratar och skrattar.

Han slutar gråta i min famn, det är bra. Han känner sig säker och han trivs här och det är verkligen super bra.

Dom skulle sova över här med och O kom och sov bredvid mig 🙂 Kunde bara ligga och titta på honom, kände av känslor jag aldrig känt. Det var härligt. Sen kom J också och frågade om hon fick sova med oss, så vi tre sov i samma säng.

Sa till J att sov du, jag vaknar och tar hand om O. Hade tutten i handen efter att han spottat bort det när han sov. Somnade och vaknade direkt om han gjorde av sig ljud och tittade att allt var ok. Det gör jag om mer än gärna massa gånger 🙂 Han sov så djupt och vaknade inte en enda gång.

Du vet J att som jag sagt flera gånger, dörrarna är alltid öppna. Alltid välkomna! 🙂 Saknar er!!

~ av micorazoon på 23 januari 2011.

Kommentera

 
