Varit hos handkirurgen

Sen har jag inte berättat att har varit hos handkirurgen pga min högra handled som började bråka med mig för några månader sen. Den är ju bättre nu i alla fall, kan göra saker och ting med handen nu i alla fall.

Men det är det jag misstänkte. Att ulnan skrapar emot en annan led. Ska till DT röntgen för att få bättre bilder på handleden. Men det blir operation, men när får vi se. Bad om att få remiss till min handkirurg som jobbat i Lund, men som jobbar idag i Stockholm. Han skulle prata med hans chefer och se vad dom säger också.

Men han var väldigt trevlig, han var själv från Malmö 🙂 Få se när jag får tid till röntgen för handleden. Kanske dom skulle kunna ta röntgen på vänstra benet som dom inte gjorde då tidigare. Dom svarar ju fan aldrig när man ringer till dom, fast dom har telefon tid.

~ av micorazoon på 23 januari 2011.

Kommentera

 
