Orolig och läser nyheter

Jag har tagit och gjort en del sminkningar, men dom tar jag och lägger upp sen.

Det som jag och många andra runt om i världen har säkert följt allt som händer runt om i världen som bl.a. Tunisien, Egypten och nu Libyen.

Först var mina tankar i Egypten hos mina vänner som bor och är därifrån och haft daglig kontakt med min älskling som är i Libyen. Men för ca 1,5 vecka sen började internet strula en hel del och höll på bli knäpp. Fick inte prata med min underbara älskling och inte fått höra hans röst sen dess.

Och i Onsdag eller torsdag kanske det tom var så stängde dom ner interneten i Benghazi var han är. Så sen dess har jag inte kunnat ha kontakt mer än sms och nu fungerar inte ens det. Så jag går runt och är i en helt annan värld och det går knappt kommunicera med mig för tankarna är hos min älskling och hans familj.

SÅ orolig över honom, vill inte att det ska hända honom något. Saknar honom SÅ otroligt mycket och älskar honom som fan! Det har verkligen hänt något hela tiden… så nu räcker det!! Först allt som hänt hans mamma och som hon varit riktigt illa.. att han har fått  resa runt med henne och fått vara i Tunisien med henne ex antal gånger. Sen har det varit rehabilitering och återhämtning och återbesök som älsklingen gjort med henne. Hon är inte helt återställd, men mår bättre än vad hon gjort.

Sen jobbar han hela tiden för att ha även möjlighet att komma hem. Sen var det något annat som hänt.. som jag inte går in på, kan säga bara att det är något med min älskling.. han har fått söka upp vård. Inte det med!! 😦

Sen mycket om och men så försökte jag övertala att fixa det här istället… och då började han kolla runt på resor hem igen och börja planera det. Då händer detta…. så få se när jag får hem honom. Känns att någon testar en.. och vet att vi klarar detta.. båda älskar varandra så otroligt mycket och vi är viktiga för varandra. Så jag ber verkligen att jag får hem honom snart.. helst nu och att han kommer hem hel till mig.

Älskling du är i mina tankar varenda sekund och varenda steg jag tar ❤

Ana mushatakton elik ❤ Ana ohebok habibi ❤

~ av micorazoon på 19 februari 2011.

Kommentera

 
