Håller mig uppdaterad om händelserna..

Det är ändå mycket som händer på ett sätt, min hjärna går i miljoner varv typ. Tankarna är inte här alls, utan tankarna är hos min älskling 24/7  och datorn är framme hela tiden och håller mig uppdaterad via Al Jazeera.

Och försöker om och om och om igen skicka sms och ringa min älskling. Bara för att höra att han mår bra så skulle jag bli mycket lugnare och känner mig så hjälplös. Kan verkligen inte göra något mer än be och sända tankar till honom. Jag vet också att om allt är bra med honom så är han orolig som fan över mig, han vet hur jag fungerar, hur jag tänker och känner. Han vet hur orolig jag är. Men jag hoppas hoppas hoppas att han mår bra och är hel. Självklart hoppas jag att hans familj mår bra.

Jag hoppas att jag får hem honom snart och att han kommer hem hel. Men har helt underbara vänner runt omkring mig som stöttar och håller mig när jag gråter. Johannes min lillebror var här igår och han behövde inte göra mer än att lägga sig bredvid mig och titta, då började jag gråta. Han var så fin.. verkligen höll om mig och stöttade, det behövdes verkligen.

~ av micorazoon på 21 februari 2011.

2 svar to “Håller mig uppdaterad om händelserna..”

  1. Hej !
    Allt bra ?

    Just nu så kan du vinna ett hel valfritt smycke från Hoof Store, vilket önskar du vinna ?
    Berätta det här:

    http://moonzanna.se/2011/february/tavling-i-samarbete-med-hoof-storese.html#comment

    Så är du med i tävlingen. Lycka till !
    kram

  2. Var med och vinn NAULASH som ger dig längre ögonfransar inom en månads tid! Värde 1595 kronor!

    Tävlingen hittar du här:
    http://beich.blogg.se/2011/february/vinn-langre-ogonfransar.html

    Lycka Till!
    Kram Bea

Kommentera

 
