Telefonsamtal från Libyen!

Snacka att det är verkligen så som min underbara vän J sa, ”du skulle känna av direkt om det har hänt Abdu något, att har aldrig träffat två par som har den starka bandet och kärlek som ni två”. Kom nyss till sovrummet och mobilen ringde och sa ”nu är det säkert min älskling som ringer” och det var han!!

Tårarna började spruta när jag hörde hans röst, tårar av lättnad och glädje av att höra att han mår bra och hans familj mår bra. Snacka att stora stenar ramlade ner från axlarna och stor lättnad av att höra min älsklings röst. Så underbart!!

Älskar dig min älskling!!! ❤

~ av micorazoon på 22 februari 2011.

Kommentera

 
