Fortsätter att hålla mig uppdaterad om vad som händer..

Igår kväll fick jag samtal igen från min älskling som är i Libyen och i staden Benghazi. Hemska händelser som händer där hela tiden, runt om i Libyen. Jag är så glad att jag igår för första gången fick prata med min älskling på 2 veckor! Visst sms har jag fått då när allt började men på flera  dagar fick jag inte någon kontakt alls.. på ca 5 dagar hörde jag inte ett ord från honom.

Mina tankar har varit hos honom hela tiden och det är dom fortfarande, tills den dagen jag får hem honom. Men det var skönt att jag fick höra hans röst och började gråta av lättnad, senare igår eller rättare sagt på natten ringde han till mig igen och då hade han i flera timmar försökt kunna ringa till mig. Mobil näten fungerar fortfarande inte hela tiden, det gäller att försöka ringa och ringa.

Jag fortsätter att hålla mig uppdaterad hela tiden via Al Jazeera och då kollar jag live sändningar var dom visar nyheter därifrån, direkt dom får information så rekommenderar att titta om ni är intresserad av händelserna. Läser hela tiden även live bloggen, linken är här ovanför. Kommer att fortsätta att uppdatera er om hur allt är, hur Abdu och hans familj mår.

~ av micorazoon på 23 februari 2011.

Kommentera

 
