Billiga hårprodukter!

Jag måste berätta att fick en rekommendation om en kompis till mig om en hemsida med hårprodukter, produkter som hårfrisör salongerna säljer. Jag kom in på en sida som heter Lyko och kollat igenom deras produkter som dom säljer.

Hittade produkter som jag använder och dom var mycket billigare där än vad jag betalat innan, så rekommenderar varmt för er att gå in och se vad dom erbjuder. Beställde igår därifrån lite shampoo och balsam och hårspray bl.a. och två andra kompisar passade även på och beställa samtidigt. Här har ni en länk till sidan.

~ av micorazoon på 24 februari 2011.

2 svar to “Billiga hårprodukter!”

  1. Ja jag håller verkligen med! Tänkte köpa en bikini från VS till sommaren med ^^, kramar

    • Ja, varje sommar vill man ju bara köpa fler. Få se om jag kan hålla mig för det 😉 Däremot funderar jag på om jag skulle beställa underkläder 😛 kramar

Kommentera

 
